sobota, 29 września 2012

Róż i biel











21 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam taki klimat <3
    Stylizacja też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, śliczna bluzka!:) O.o ciekawa zapowiedź, czekamy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i ciekawy zestaw:)
    bardzo delikatny i kobiecy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest przepiękna. Zdjęcia utrzymane w romantycznym klimacie. Cudnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super!
    Proszę zajrzyj do mnie zaobserwuj , skomentuj oddzwiecze się ♥ Na moim blogu przepis na smoothie to dla mnie ważne ♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i cudowne szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki romantyczny klimat zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale eterycznie! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie,zwiewnie i delikatnie-to zdecydowanie historie dla Ciebie.Jestem bardzo ciekawa stylówki inspirowanej BB,jeszcze Cię chyba w takim wydaniu nie widziałam :)
    Ja dziś też w klimacie retro,więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepieknie i delikatnie jak z poprzedniej epoki, przychodzi mi na mysl taki styl bielizniany, buduarowy, delikatne koronki, sliczne majtaski, przezroczystosci, ale tak subtelnie i poetycko, piekne zdjecia na tej lace!
    P.S. czekam az uchylisz nam rabek swego pistacjowego pokoju, polaczenie z biela musi dawac niesamowity efekt, chcialabym to zobaczyc!

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie wyglądasz! a zdjęcia cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely great post :)
    And really intresting blog.
    We can follow each other on gfc and social networks if u want :)

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing pics!! So beautiful!!!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna bluzeczka! śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna romantyczna stylizacja, bluzka jest cudowna!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jak ślicznie, dziewczęco i klimatycznie. Zdjęcia rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze zdjęcia, dwa ostatnie najlepsze :) i bardzo podoba mi się kolor bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odkrywam ostatnio cudowne blogi. Twój jest kolejnym.
    Tym razem urzekła mnie delikatność, romantyczność i klimat Twoich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń